Bullet Witamy na stronie naszej Szkoly! Bullet

Czytasz tekst: Klasa 1a na wycieczce
Klasa 1a na wycieczce
28/06/2012

W dniach 18-20.06.2012 r. odbyła się wycieczka klasy 1a do Korbielowa. Wyjechaliśmy  o 8:10 ze Strzelec Op. pociągiem w kierunku Katowic, a następnie do Żywca. Stamtąd już do Korbielowa autobusem. Około godz. 13:00 dotarliśmy na miejsce.
Po zakwaterowaniu i chwili odpoczynku po podróży wyruszyliśmy szlakiem na Przełęcz Glinne. Po drodze mogliśmy podziwiać piękno polskich gór i oddychać świeżym powietrzem. Drugiego dnia przeszliśmy szlakiem na Halę Buczynkę na wysokości około 1000 m.n.p.m. Plany były trochę inne, ale niestety nie działał wyciąg na Halę Szczawiny i  nie doszliśmy do schroniska na Hali Miziowej. W pensjonacie mieliśmy wiele dodatkowych atrakcji. Do naszej dyspozycji był stół do bilarda, do ping ponga, boisko do siatkówki    a przede wszystkim basen. Dzięki pięknej pogodzie mogliśmy korzystać z wodnych  i słonecznych kąpieli. Drugiego wieczoru zostało zorganizowane ognisko z pieczeniem kiełbasek.. Niestety czas szybko mija i trzeba było wracać. Pozostaną nam jednak miłe wspomnienia, wspólne rozmowy i zabawy. Już nie możemy się doczekać kolejnej wycieczki.